joi, 4 iunie 2009

diverse

mi-a venit geanta de laptop. ma rog, ea a venit de saptamana trecuta dar mi-a fost lene sa scriu ceva pana acuma. ce pot sa zic...daca gentile au suflet, mi-am gasit sufletul pereche. daca nu, inca o iubire neimpartasita. e superba. chiar daca e putin incomoda pentru ca nu sunt obisnuita cu atata greutate pe un singur umar, suport cu stoicism. o relatie se bazeaza pe compromisuri...

saptamana asta am avut induction la firma. adica o zi jumate in care ni s-au prezentat departamentele firmei si ni s-au oferit hint-uri care sa ne fie de ajutor. pacat ca noi stim chestiile astea si ne-am strofocat sa le descoperim singuri. all in all a fost o plictiseala crunta, aproape de durere fizica. singura chestie buna a fost ca am invatat ceva engleza. mai exact, am invatat pronuntia corecta pentru cuvinte ca thousand, scheduled, certification, precum si cum se folosesc corect timpurile verbelor (I has, he have etc).

mi-am dat seama ca sunt o persoana sinistra. merit sa fiu batuta cu batzu nu noduri si obligata sa ascult manele pana imi sangereaza urechile. merit sa mi se interzica sa ma uit la harry potter si sa trebuiasca sa vad doar filme retardate (nici macar fire and ice ca ala e funny). nu pot pentru ca sa spun de ce anume sunt o bestie, dar in sinea mea stiu, si ma caiesc aici, sub ochiul public.

cam atat ca mi-e foame si ma duc sa vad ce pot sa imi iau de papa...

Niciun comentariu: