vineri, 15 mai 2009

mass-ul nostru cel de toate zilele

mass-ul este un mesaj care se trimite mai ales pe mess, mai multor su tuturor persoanelor din lista. din punctul meu de vedere, mass-urile se impart in mai multe categorii:

1. mass-urile utile, care se dau colegilor de munca/facultate etc. este mai usor s dai un mass cand ai o informatie importanta de impartasit decat sa spui fiecarui om in parte, sa dai mesaje individuale sau sa trimiti mail, mai ales ca multa lume nu isi verifica mailul permanent.

2. mass-urile amuzante/interesante, pe care le trimiti DOAR oamenilor care stii ca ar gusta chestiile astea. astea sunt ok, pentru ca, in general, oamenii au nevoie si de putina destindere. eu ador sa primesc bancurile zilnice de la jean bica (azi nu am primit, btw) si linkurile de la wane.

3. mass-urile cretinoide, idioate, inutile, enervante care ma fac sa dau cu ignore in oameni. mass-uri gen "familia x are nevoie de bani. trimite mass-ul mai departe si aia o sa primeasca bani" sau "daca ai o dorinta arzatoare, trimite mass-ul asta la n oamnei si o sa ti se indeplineasca dorinta (daca nu te ucid cei n oameni pentru ca ii stresezi)" sau "o poveste de amor cu o morala supercalifragilistica cu unu care si-a dat ochii" etc. urasc imbecilitatile astea de mesaje, pentru ca dovedesc din plin instinctul de turma si prostia omeneasca. vaaaai...scrie undeva ca trebuie sa trimit asta ca altfel am 150 milioane de ani de ghinion si nu mai fac sex 780 de milioane de ani. OMG...repede repede sa trimitem mai departe ca sa am parte de sex si de noroc si de dorinte implinite si de zana maselutza. pe de alta parte, parca putin mai multa antipatie am pentru cei care trimit mass-uri anti mass. asta se cheama ipocrizie si nu-prea-multi-neuroni. adica...pe mine ma enerveaza sa primesc mesaje aiurea, asa ca dau mesaje aiurea ca sa cer oamenilor sa nu mai trimita mesaje aiurea. este ca si cum ai milita impotriva pedepsei capitale omorand oameni. nah ca sunt si macabra da nu mi-a venit alt exemplu.

hai sa ne unim fortele si sa dam ignore turmei. eu una stiu sigur ca mai raman cu cel putin juma de lista...deci m-am scos :D

Un comentariu:

Unknown spunea...

un bun exemplu: bombing for peace:P
unu si mai amuzant, fucking for virginity