duminică, 3 mai 2009

deja fu

nu, n-am scris gresit titlul...asa se numeste un bar pe care l-am descoperit de curand pe langa mine si care mi-a placut tare mult. am fost acolo de 2 ori pana acum. o data am ascultat rock (o groaza de system of a down, ceea ce m-a incantat la culme) si a doua oara muzica mai veche, dar buna (au fost si ceva melodii mai noi, dar am scris melodii, nu zgomot, deci chiar si alea au fost ok - si au pus pana si pulp). este bar in care fumatul este permis, dar este foarte bine aerisit (azi chiar am tremurat putin de aeriseala lor :P). nu e deloc aglomerat, iar decorul este ok (nu e comunist ca "scinteia", dar au o multime de poze simpatice pe pereti). preturi...foarte ok. oameni...nu prea multi (poate asta este motivul pentru care chelnerii au timp sa iti schimbe scrumiera inainte sa dea p-afara si sa iti aduca bautura cand o ceri, nu dupa ce ai murit deja de sete).
ce m-a amuzat foarte tare este ca la baie exista si o cada ascunsa dupa un paravan :D. ce nu mi-a placut este ca baia e comuna asa ca din nou am dat peste unul care se pisha cu usa deschisa. meh...norocul meu sa dau mereu peste oamenii care nu au bolovan la pestera si uita sa inchida usa chiar si cand isi fac nevoile. sau poate sunt exhibitionisti...
in caz ca e cineva interesat, nu stiu adresa, dar o sa incerc sa explic (desi eu si explicatiile...baba si mitraliera). deci...de la liceul hasdeu drept inainte pe strada care duce spre foisor, pe partea dreapta, imediat dupa rondul unde e statia de tramvai.
probabil ca eu o sa ies foarte des la socializat pe acolo asa ca...poate ne vedem (eu o sa fiu ochelarista care sta la masa cu unul sau mai multi baieti, rade tare si vorbeste ca un copil :)) )

si fara absolut nicio legatura cu barul, ci doar pentru ca este funny:

6 comentarii:

neamtu spunea...

Adresa este B-dul Ferdinand 53-55

Alina spunea...

ah...merci...eu am retinut doar dupa cat merg pana ajung acolo :D

neamtu spunea...

poti sa vii si cind e multa lume, la fel de repede te servim.:)))

Alina spunea...

o sa tot vin ca tare mi-a placut. si daca mai intra tot asa de mult SOAD pe playlist nici ca mai plec :))

Anonim spunea...

No...nu vreau sa par magar da eu nu am intalnit multa lume care sa savureza SoaD si sa aiba blog roz...PS io's baiatu cu gainile :">

Alina spunea...

no, baiatu' cu gainile, nu pari magar...nu e prima oara cand mi se spune asta. deh...sunt eu mai bizara...savurez soad si cradle of filth, imi plac rozul si movul, plang la la filme care nu sunt drame, pot sa ma uit la filme in care oamenii sunt decapitati dar nu la scene in care apar seringi cu ac...nah...fiecare om cu ciudateniile lui :D