marți, 19 mai 2009

lars and the real girl

amazing amazing movie. in cateva cuvinte, este despre un tip (lars of course), care in mod evident are niste probleme psihice. in caz ca nu iti dai seama de la inceputul filmului, clar te prinzi cand isi comanda de pe net o papusa gonflabila (dar care seamana foarte bine cu o persoana reala) si incepe sa o prezinte ca fiind prietena lui, sa comunice cu ea si sa o ia peste tot pe unde se duce. probabil ca pana aici filmul pare stupid, dar este un film extraordinar despre iubire (nu intre el si papusa gonflabila, ci intre el si persoanele din jurul lui), despre acceptare si toleranta, despre prietenie si profesionalism, despre rabdare si intelegere, despre cum se dezvolta relatiile intre oameni si despre cum poti, cu sprijinul necesar, sa invingi cam orice problema.
desi am bocit ca tuta, mi-a lasat un sentiment fuzzy and warm, in ciuda faptului ca azi am avut o zi foarte proasta. in sinea lui e un film optimist, iar ryan gosling este genial. nu sunt eu cine stie ce critic de film, dar in nestiinta mea, parca mi-a amintit de dustin hoffman in rainman (si nu, lars nu e autist).

v-as da si trailer dar nu vreau...ca nicu eu nu am vazut cand m-am hotarat la film :D

enjoy!

Niciun comentariu: