luni, 2 februarie 2009

twilight

presupun ca multa lume a auzit de fenomenul "twilight", carte si film, bestseller...o adevarata isterie. am citit pe undeva cum ca seria "twilight" ar fi batut seria "harry potter" la incasari asa ca asta mi-a trezit interesul. cum sunt somera, aproape am terminat mysterious ways si am inceput sa-mi pierd interesul pentru wow (instantele alea pentru tier 6 nu mai sunt facubile :(( ) am hotarat sa ma abandonez curentului si sa ma apuc de lecturat (si asa nu mai aveam ce sa citesc). in concluzie azi m-am dus la shopping de carti. la mihai eminescu nu mai aveau nici in romana nici in engleza. la anthony frost aveau doar 3 (pe care le-am achizitionat of course). la humanitas nimic. in concluzie o sa mai fac o vizita la anthony frost pentru ultima. ma rog...nu asta e ideea. ideea e ca acum o sa ma apuc de citit (si pana nu termin cartea twilight nu ma uit la film). urati-mi succes. sper sa fie o carte foarte buna chiar daca subiectul in sine e cam clichee (poveste de amor intre un vampir si o oama), pentru ca in conditiile date banii cheltuiti provin din economii stranse cu truda si sacrificii la shopping, nu din zile de ne-facut nimic la munca :P
va zic parerea mea cand termin prima carte...

3 comentarii:

Anonim spunea...

mai bine uita`te la film :)
PS: de unde ai luat cartea ca eu pe unde o caut n-o gases, si dau mereu de acelasi raspuns "Ne pare rau, dar nu o mai avem"

Alina spunea...

eu am gasit primele 3 volume la anthony frost (libraria engleza). urmeaza sa aduca si breaking dawn si tipa mi-a promis ca imi trimite mail cand vine cartea, sa ma duc sa o iau. cred ca poti sa faci o vizita pe acolo sa te interesezi daca le au macar pe celelalte. si la mihai eminescu le vor aduce undeva la sfarsitul saptamanii (mie asa mi-a zis tanti vanzatoarea)

bubble spunea...

fanii twilight au lansat si o petitie pentru continuarea seriei, daca ti-a placut filmul inta si semneaza si tu

eu am si cartile, in format pdf, dar sunt in engleza :)
daca e cineva interesat :)