miercuri, 4 februarie 2009

twilight the movie

am fost azi la film, ca am terminat de citit cartea. pareri? cartea este superba si te tine cu sufletul la gura. fiind scrisa din perspectiva tipei, vezi acolo fiecare reactie la zambetul don juan-ului, la vocea lui, la atingerea lui...si pun pariu ca orice fata de pe lumea asta a simtit treburile alea macar o data. in felul asta e usor sa te identifici cu bella, chiar daca nu ai fost cuplata cu un vampir (pana acum :P).
filmul urmareste destul de bine linia cartii, desi sare unele detalii in favoarea unor scene care nu apar in carte. oricum, bine facut, chiar daca actorii care interpreteaza familia de vampiri nu sunt chiar asa cum te-ai astepta sa fie. but then again...unde gasesti 7 oameni pur si simplu perfecti din punct de vedere fizic, care sa stie sa si joace :P
am fost uimita sa vad sala aproape plina, desi filmul nu e chiar nou la cinema (poate un factor important a fost faptul ca azi e orange film), si a fost foarte tare cand juma' de sala a inceput sa aplaude la primul lor sarut (nu e spoiler ca presupun ca toata lumea se asteapta ca la un moment dat cei doi sa se si mozoleasca intr-o poveste de amor nebun si iesit din tipare)
in concluzie, fetelor, merita sa pierdeti 2 ore pentru filmul asta (chiar daca robert pattinson nu e asa de sexy cum ar fi trebuit sa fie edwars cullen). baietilor, puteti fi si voi mai putin incapatanati (adica sa nu judecati filmul doar prin ce auziti despre el) pentru ca s-ar putea sa va placa si voua.

trailer:

2 comentarii:

Anonim spunea...

am vazut filmul. a fost mai mult o poveste de dragoste, in conditiile in care eu ma asteptam sa ma sperii un pic :P
iar tu m-ai facut sa imi cumpar cartea. acum sunt curioasa in privinta ei :D

Alina spunea...

cartea este de un trilion de ori mai tare decat filmul. eu radeam de una singura ca tuta pentru ca este uber funny sa ii vezi acolo gandurile si reactiile. si urmatoarele carti sunt la fel de tar. din pacate breaking down nu a venit inca :(( dar eu astept rabdatoare pana saptamana viitoare