marți, 12 mai 2009

bleah

alina merge cu metroul diminetzic si seric. si alina uraste niste chestii prin metrou. si azi i s-au intamplat mai multe dintre ele. si alina se va plange de ele, pentru ca nu a mai comunicat chestii pe blog de ceva vreme si pentru ca a cam luat-o razna din moment ce vorbeste despre ea la persoana a treia.

deci...ce uraste alina in metrou...pardon...ce urasc eu in metrou
in primul rand, aglomeratia. ma omoara, ma termina, ma nenoroceste. pentru ca nu suport sa fiu atinsa de straini, pentru ca mi se face cald, pentru ca multa lume pute, pentru ca nu imi place sa am maini pe burta si genti in cur. din pacate este foarte greu de evitat, mai ales saptamana asta cand intru la munca mai dimineata.

apoi, mai urasc oamenii care casca fara sa pun a mana la gura. nu numai la metrou, dar mai ales acolo. e gretos, si scarbos si lipsit de bun simt sa faci chestia asta. de ce ar trebui sa vada toti oamenii cate carii ai, pe care ti le-ai plombat, daca ai tartru si cat de strambi sunt dintii tai? pastreaza asta pentru tine si pentru dentistul tau si pune dracu mana la gura ca nu pica

mai am o mare problema cu oamenii care mesteca guma cu gura deschisa. este cam la fel de gretos ca si cascatul fara punerea mainii la gura, doar ca mestacatul are si sunet. si cred ca sunt eu defecta dar aud sunetul ala de plescait chiar daca merge metroul si e zgomot. si cand vad cate unul/una asa imi vine sa infig mana in parul persoanei si sa-l/o lovesc repetat cu capul de geam pana cand iti inghite toti dintii si nu mai poate molfai guma aia nenorocita. si eu mestec guma, dar o pastrez pentru mine

mai urasc oamenii care, desi au ceva loc in spate, prefera sa stea lipiti de mine in loc sa se muta 10 amarati de cm mai incolo. si azi am patit-o. ma tineam de bara (pentru ca echilibrul nu ma ajuta deloc) si o tuta dormea pe ea si se tot sprijinea cu fata de mana mea. pana la urma s-a trezit, s-a indepartat putin, si in secunda 3 era cu gura pe mana mea...adormise iar. bleah

mai urasc oamenii care se misca in pas de plimbare pe scari ultra aglomerate, mai ales cand eu ma grabesc. frate, vrei sa te plimbi, du-te in parc. nu imi obtura mie calea cand eu ma grabesc, vine metroul, si sunt in intarziere.

si mai urasc oamenii care raman fix langa usa inca de la iancului, ca sa coboare primii la victoriei. eu vreau sa fac asta si nu am loc de ei :D

2 comentarii:

Anonim spunea...

ia-ti o masina. e mult mai simplu...

Alina spunea...

ca sa nu ma mai enerveze oamenii din metrou, sa ma enerveze aia din trafic? :P plus ca masina costa, benzina costa, serviceul costa etc...si eu strang bani de casa :D