duminică, 17 mai 2009

angels and demons

yay...am fost azi la "angels and demons" pe care il astept din iarna (sau ceva de genul). bineinteles ca am stat la coada la beuturi o gramada pentru ca am pierdut notiunea timpului cat am stat la o cola, asa ca am ajuns cand era gramada de oameni la candy bar. bineinteles ca dupa fo' 2 ore a trebuit neaparat sa ies sa imi pudrez nasul (:wink wink:) si am tras de par toti oamenii care stateau pe randul si fata si i-am calcat p-aia care stateau pe randul meu...uite ca nu m-am uitat in frigider sa vad daca e plin de carne). bineinteles ca de acum la filme care dureaza peste 2 ore o sa-mi rezerv scaune in lateral. si bineinteles ca este cazul sa vorbesc putin si despre film. nu pot sa ma abtin si trebuie sa privesc filmul in primul rand ca ecranizarea unei carti pe care am adorat-o si am citit-o de n ori. din punctul asta de vedere...:plans cu lacrimi de crocodil:. au matrasit cartea aia intr-un mod sinistru. iar au facut personajele sa para altfel decat erau. au scos un personaj destul de important si il camerlengo nu este italian. e un nene patrik jucat foarte bine de ewan mcgregor. din fericire au schimbat partea de final putin plauzibila, dar din nefericire nu au mai avut loc sa explice niste chestii esentiale (nu dau detalii ca sa nu bag spoilere) ceea ce a fost putin dezamagitor.
pe de alta parte, filmul in sine, facand abstractie de carte, a fost superb. foarte alert, cu un soundtrack extraordinar (de multe ori m-am trezit ca aveam pielea de gaina, si nu era de la racoarea din sala), si cu niste scene de exceptie. din cate am inteles nu le-au dat voie sa filmeze in anumite cladiri, asa ca au trebuit sa construiasca decorul. eu una nu am vizitat niciodata vaticanul, dar din ce am citit pe net, au facut niste reproduceri foarte aproape de original. tom hanks parca nu prea s-a potrivit in rolul ala (nu stiu pe cine sa spun ca as veda ca robert langdon, dar cu siguranta ar fi cineva cu fo' 10 ani mai tanar).
ca recomandare, daca vreti sa il vedeti este bine sa o faceti la cinema. merita banii din plin si vazut acasa isi pierde din grandoare.

si un trailer, ca de obicei (asta e un trailer mai scurt pentru ca la alea ca lumea embed-ul era disabled :()...:

4 comentarii:

element.fifth spunea...

sincer mie nu mi-a placut filmul si nici codul lui davinci nu mi s-a parut stralucit...mi-au lasat amandoua impresia ca lipseste ceva ca filmul incepe prea brusc si ca se termina la fel..but ..funny pana la urma mai ales cum cade obi one cu parasuta ;))

Alina spunea...

eu am incercat sa privesc filmul asta fara sa iau in considerare cartea, pentru ca am turbat cand l-a salvat pe al patrulea cardinal. that was not right.
iar in codul lui da vinci, personajele nu au fost deloc asa cum le vizualizasem eu cand am citit cartea. chiar am fost dezamagita.
dar asa ca film de relaxare mi s-a parut super, mai ales ca eu stiam deja toata povestea :>

Anonim spunea...

Am vazut filmul. Mi s-a parut... spectaculos. Dar tu m-ai facut curioasa in privinta cartii asa ca acum stim ce urmeaza :)

Alina spunea...

sa-mi zici cum ti s-a parut