luni, 4 mai 2009

apel umanitar

am nevoie de geanta de laptop si am vazut cea mai misto geanta de laptop EVER. este superba, o iubesc si trebuie sa o am. problema este ca nu e si nu va fi pe stoc ever la niciunul dintre: evomag, pcgarage, mediadot, forit, gotit, emag, e-price si inca fo' 3 da' le-am uitat numele. deci...va implor...daca vedeti pe undeva, aveti pe cineva care vinde sau stiti de unde as putea sa iau, anuntati-ma. geanta este urmatoarea: Dicota Pep.Up Junior Mystique 15, Brown



ain't it so pretty that it makes you wanna cry? it sure makes me. deci...pliiiiiiz...daca vedeti pe undeva sa-mi ziceti

si inca un apel umanitar: in wekeend am remarcat ca ar trebui sa mi se interzica prin lege sa mai gatesc, asa ca daca se exista printre cetitori sau prietenii cetitorilor barbat care stie sa gateasca si e si dragut, vreau un comment :D

8 comentarii:

Me spunea...

partea cu gatitul cred ca o pot realiza eu :D, dar partea cu dragut nu am inteles-o :P

Patrascu Mihai spunea...

Promit maine sa intreb daca se poate aduce si pe comanda, acum dureaza putin sa se aduca si pe comanda asa ca s-ar putea sa se poata aduce in maxim 7 zile! Revin maine.

Alina spunea...

Sergiu...nu esti tu bun pentru ce vreau eu :P nu de alta da imi trb unu care sa stea cu mine cand ma mut la casa mea sau sa ma viziteze periodic ca sa nu ma lase sa mor de foame, mai ales ca am remarcat ca am inceput sa am probleme si cu "gatitul" legumelor congelate :-s

Patrascu, merci mult dar pana la urma mi-a gasit-o cineva pe play.com si am luat-o de acolo. o sa astept de o sa-mi vina rau :-s dar si cand o sa ajunga la mine...my preciousssss :)

Me spunea...

Pai in cazul asta iti doresc mult succes la cautari si poate gasesti repede persoana potrivita pt tot ce ai nevoie :P

Anonim spunea...

:))))
partea cu gatitul am observat-o si la mine. daca gasesti pe cineva bun in acest sens, intreaba-l de are vreun prieten :))

Alina spunea...

maria, te anunt...dar e si viceversa...daca gasesti tu astept sa imi zici. poate in felul asta o sa reusim amandoua sa nu murim de foame cand ne mutam la casele noastre :))

Nightwane spunea...

Zi mersi femeie

Anonim spunea...

it's a deal!!! :D