duminică, 13 iulie 2008

jack and jill vs. the world



cat m-am uitat la film mi s-a infiripat tot entry-ul in minte. acum ca s-a terminat filmul, parca am pierdut si ideea. e genul ala de film unde chestiile sunt putin aiurea si nu se pot intampla chiar asa in real life, dar care te prinde tocmai prin treaba asta. pe de alta parte, este un fel de imitatie cu happy end si actori mai naspa a lui 'sweet november'. doar ca in loc de keanu reeves *drool* este freddy prinze jr (cand il vad imi amintesc de episodul din friends in care el era dadaca si plangea ca o muiere isterica), si in loc de charlize theron este una al carei nume mi-e lene sa-l caut (si care e doar cute la inceput, pentru ca de pe la jumatea filmului incolo plange mereu si are nasu rosu). principiul filmului este urmatorul:
boy is rich and kindda dull. girl is poor and so much fun. boy meets girl. boy offers girl a job in a commercial. boy asks girl to move in with him (abia se mutase in NY si nu avea unde sa stea). boy kindda likes girl. boy sleeps with girl. boy and girl become a couple. girl is sick (fibroza chistica sau ceva de genu...oricum o chestie de la care se moare ca ajunge la plamani). boy and girl have so much fun that he changes his vision of life and makes him loose a lot of money. boy finds out about the sickness. boy dumps girl. boy is sorry. boy goes to the bus station but misses the girl. boy quits the job and misses her more and more. girl comes back and they go to mexico or canada. the end. pe langa treaba asta mai e o drama aditionala: boy and father have a wierd, not-based-on-talking-but-based-on-father-recommending-books relationship. all in all filmul e dragutzel, dar nu da p-afara. p-asta nu mi-ar fi frica sa-l revad cum mi-e teama de sweet november. cred ca daca as revedea 'sweet november' as muri deshidratata pentru ca toata apa din corp s-ar elimina sub forma de lacrimi.

in alta ordine de idei, se pare ca azi harrison ford implineste 66 de ani. credeam ca e mai batran asa ca ma cam bucur ca nu e. happy birthday old hot sexy indiana jones! :D

4 comentarii:

Anonim spunea...

interesant comentariul asupra acestui film si mai ales ideile principale sunt ... mai mult decat explicative iar filmul nu este decat "another commercial crap".
ps: am fost sa vad "meet dave" si pot sa spun ca nu am ramas foarte impresionat, eddie murphy joaca destul de slab fata ce rolulrile cu care ne-a obisnuit.

Alina spunea...

uhh...bine ca mi-ai zis ca vroiam si eu sa-l vad dar...cred ca o sa zic "pas", mai ales ca pe mine nu m-a aprins niciodata prea tare eddie murphy.

in alta ordine de idei, abia astept journey to the center of the earth :D

Anonim spunea...

este ok filmul de care tocmai ai spus si nu mai este mult pana la aparitia lui in romania plus ca are si o varianta 3D http://www.cinemagia.ro/movie.php/Journey_to_the_Center_of_the_Earth_3D?movie_id=25650&wnd=_default&hist=1
care arata destul de bine.
ps: as putea spune ca sunt un pasionat de filme avand in vedere ca merg de cateva ori pe saptamana la cinema si mai alte cateva filme acasa :D

Mefi spunea...

Da, commercial crap... daca te prinde intr-un moment vulnerabil poate ca finalul iti aminteste ca nu toate povestile de dragoste trebuie sa se termine tragic ca Romeo si Julieta. E un film light de duminica dupa-amiaza :)