marți, 22 iulie 2008

cruel intentions 1 vs 2

alaltaieri am revazut cruel intentions 1 si azi m-am gandit sa ma uit si la 2. stiu ca de obicei continuarile nu sunt la fel de bune ca originalul, dar de data asta a fost crunt. hai sa facem niste comparatii inainte de toate:
in primul rand posterul: primul te duce cu gandul la ceva intunecat, erotic, twisted. al doilea te duce cu gandul la o comedioara usoara cu adolescenti in prag de pubertate si cu povesti lacrimogene de amor, combinat o tzara si cu o telenovela.
acum sa trecem la partea cu adevarat dureroasa: actorii
katryn 1 este sarah michelle gellar, care este sexy (orice ati zice) si este rea (malefica de-a dreptul) si pare genul de femeie fatala care poate face orice, oricum, oricui. papusica cealalta este amy adams, care mie mi-a placut tare mult in 'enchanted'. dar oricat mi-ar fi placut mie, nu are nimic din ce ar fi trebuit sa aiba kathryn. este doar o copie palida, falsa si penibila. poate doar in cateva faze sa fi fost cu adevarat malefica. in rest e doar o blondina cu ochii rosii, care mai plange din cand in cand de mama focului si face pe dura ca sa-i fie pe plac maica-sii. din asta nu are cum sa se ajunga la ce am vazut eu in cruel intentions, mai ales ca diferenta nu poate fi mai mare de 4 ani. kathryn unu este asa pentru ca vrea sa fie, pentru ca ii place si pentru ca o prinde. asta plange dupa afectiunea mamicii si se razbuna pe cine apuca. asta nici macar nu are curaj sa invete ea pe cineva sa pupe...dicteaza de la distanta.
sebastian 1 este ryan phillipe si este super hot, sexy, malefic, serios, intunecat, misterios. un barbat pe care, daca il intalnesti o data in viata, nu il uiti si nici nu il poti ignora. te atrage pentru ca te ghiceste, si stie ce vrei, ce iti place, ce te aprinde si ce te tine arzand. sebastian 2 este robin dunne sau mai bine zis un CACAT. este genul de adolescent traumatizat, pampalau, care cade in dush cand vede doua gagici pupandu-se si care aminteste de original doar in prima faza a filmului. din pacate faza aia e trasa la xerox dupa faza cu psiholoaga din filmul original asa ca...aici chiar au dat-o in bara. asta nu e nici sexy, nici carismatic, nici atragator, si nici nu pare genul de barbat care sa te faca sa uiti de tine si sa faci orice.
acuma...cecile vs cherie. cum dracu sa o compari pe selma blair cu keri lynn pratt. da...si eu ma intreb cine e kery lynn pratt. e adevarat ca acuma e o bunaciune dar in film e un fel de pokemon care nici macar amuzanta nu e. e doar o alta blonda de umplutura, proasta ca noaptea si virgina dornica de coana. macar selma blair e frumusica si joaca bine. si compenseaza lipsa tzatzelor cu farmecul de provinciala tuta pe care il da personajului.
si...in final, annette vs danielle. de ce? cum? doamne fereste! annette este reese witherspoon, care e frumusica foc, si dulcica si cu o fetzisoara inocenta. este superba pentru rol. danielle in schimb e sarah thompson si ii tare urata. in pozele mai recente e ok, dar in film e naspa, si e falsa, si cand isi musca buzele ma scotea din minti. gestul ala era atat de prost facut si lipsit de spontaneitate, de-mi facea greata.
despre poveste nici nu vreau sa vorbesc. chiar daca al doilea nu se chema cruel intentions 2, tot era un cacat de film, dar tinand cont de primul si de ce vroia sa insemne...a fost o mizerie scarboasa cu care mi-am pierdut 87 de minute.
recunosc ca faza de la final m-a dat pe spate. i didn't see that coming (nu ultima ultima...penultima - nu vreau sa spun ca poate cineva e masochist si vrea sa vada filmul...nu vreau sa ii stric (ne)placerea). totusi...doar pentru faza aia nu a meritat timpul pierdut

5 comentarii:

Anonim spunea...

incearca sa vezi "Dangerous Liaisons" (1988), cu Glenn Close, John Malkovich, Michelle Pfeiffer, Keanu Reeves, Uma Thurman... nu face cat Cruel Intentions 1 + 2 + trei mii de re-make-uri si "continuari" adunate la un loc :)

http://www.imdb.com/title/tt0094947/

e uimitor cum cu acelasi subiect, aceeasi poveste, pe masura ce trec anii, se fac filme tot mai proaste... de ce oare? noi o cerem.

Alina spunea...

merci de pont. o sa il caut sa-l vad. sunt convinsa ca merita...
cat despre filme si felul in care decad...am remarcat treaba asta si motivul cred ca este nevoia din ce in ce mai mare de sex si violenta...necesitatea ca glumele sa fie din ce in ce mai subtile ca sa fie intelese, si faptul ca un efect bine facut depaseste, in viziunea multora, un peisaj real

ah...am vazut si cruel intentions 3...alt cacat

Anonim spunea...

Mie mi-a placut prima parte, dar nu asa de mult incat sa il consider film pe bune. Un filmulet dragut, bun de omorat vremea intr-o duminica plictisitoare. Si noroc ca ii mai scotea coloana sonora. Placebo ruuuulz! :)

Anonim spunea...

Stiu k apar anonima..dar doar pt k nu am rabdare acum sa imi fac un cont. M-am uitat acum la "Cruel intentions 1 " si tot stau si ma intreb ce naiba mi-a trebuit atat ca sa il vad pana acum? filmul e superb..actorii sunt alesi cum trebuie,exprima ce trebuie,muzica in ton.. Doar sfarsitul personajului masculin m-a lasat masca.. :( Recomandat pe multe site-uri ca un film pentru adolescenti, consider k e un film foarte matur si cu o concluzie de tras. Am vrut sa ma uit acum la "Cruel intentions 2" dar din prima clipa am ramas socata de actorul care interpreteaza personajul principal..m-am uitat inca odata la titlu, ca sa vad daca nu am gresit filmul.. Si am luat o hotarare.cel putin pentru seara asta..sa nu ma uit la o continuare ce se anunta proasta,preferand sa-mi ramana in minte un film exceptional ..tocmai vazut.

te pooop si mi-a placut mult comparatia! Krisz

Anonim spunea...

cautam ceva despre film pe google si am dat de blogul acesta.

Pai, iti dau totala dreptate, Cruel Intentions 2 si 3 nu se cumpara cu 1. Am vazut Cruel Intentions 2 cu cativa ani in urma si a fost primul pe care l-am vazut din toate 3(ceea ce intr-un fel ar fi fost bine, din moment ce e prequel la 1). Mi s-a parut ok atunci, in afara sfarsitului care ce a stricat tot filmul, daca e ceva bun in el. Cand am vazut mai tarziu Cruel Intentions 1 mi s-a parut prea tare, parere ce o am si acuma(si da...coloana sonora chiar e bine aleasa). Doar ca: Cruel Intentions 2 a fost initial un serial. S-au filmat primele 3 episoade dar n-a mai fost acceptat din cauza vulgaritatii asa ca episoadele au fost modificate si unite pt a forma filmul(de asta efectele sunt mai proaste, filmat mai rau, actorii joaca mai rau, etc). Cat despre actori, la fel, iti dau dreptate. Pacat de Amy Adams care mi-a placut si mie mult de tot in Enchanted(i se potriveste mult mai bine rolul).
Oricum, cand am vazut Cruel Intentions 2 mi s-a parut ok, dar cand l-am revazut, pff...mi s-a parut prea nasol. Si apoi mai vine si Cruel intentions 3 care e o prostie mai mare, de parca nu s-au prins cand l-au facut pe 2. Totusi 1 e o tentativa reusita si poate nici ideea din 2 nu e chiar rea, daca ar fi avut un deznodamant diferit, eventual actori, scenariu, buget si mai mult efort depus