miercuri, 22 aprilie 2009

parents today

buey*, ce mi-au vazut mie ochisorii azi in metrou... un pustiulica la vreo 13-14 ani (inca avea mustata de flacau si nu-i daduse paru' pe maini) cu iPhone. si ma uitam la pustiulica ce mai vantura telefonul ala in toate directiile si se dadea mare la pustiulica 2 (un pispirel vai de el). nu o sa spun ca la varsta lui eu abia incepusem sa prind MTV si salivam dupa nick de la BSB, pentru ca nu se compara perioadele. dam evolutiei ce-i al evolutiei. ce nu inteleg eu este ce parinti inconstienti le-ar da copilului (laudaros prin natura lui) o asemenea scula pe mana. nu e vorba de bani sau de rasfat, nu ma intelegeti gresit. pana la urma orice familie e libera sa-si cheltuie venitul dupa preferinte. pentru mine e vorba de siguranta. pentru ca oricand il poti vedea pe pustiu' la stirile de la ora 5, batut cu bestialitate intr-o scara de bloc sau gasit cu gatul taiat intr-un gang, pentru ca 'baetii de baeti' au poftit la scula lui (a se intelege telefonul) si s-au gandit sa si-o insuseasca. cand o sa am eu copii (daca oi gasi pe unu' sa-mi faca) poate sa planga ala micu si sa se dea cu capu de pereti ca ma-sa nu-l iubeste - pana nu e destul de mare copilu' meu nu pupa aur la gat, telefoane jmekere sau alte instrumente d-astea de iau ochii. nu de alta, dar presupun ca o sa-mi iubesc destul de mult copilul cat sa nu vreau sa mi-l aduca cineva pe faras acasa. si cand ma uitam la bengosu ala cum isi flutura telefonul prin metrou de parca nu a mai vazut nimeni iPhone pana acuma, ma gandeam la tutele alea de ies cu bluze cu tzatzele pe afara si buric acoperit din parti, si cu curea pe post de fusta, care se plang ca sunt agatate/agresate/privite ca niste bucati de carne/violate. vorba aia...cere si ti se va da...si nu te plange cand primesti...
noi sa fim sanatosi

* de obicei nu imi place sa folosesc acest apelativ din simplul fapt ca inseamna "bou" in spaniola, si nu vreau sa ma adresez cu "boule" dar parca se potriveste azi :)

Niciun comentariu: