joi, 23 iulie 2009

harry potter and the half made film

inainte sa incep trebuie sa declar ca sunt fana harry potter. mare fana. aproape obsedata i may say. am citit toate cartile de varii ori (unde varii este egal cu 6), am vazut toate filmele de varii ori (varii are cam aceeasi valoare), am primit bagheta de ziua mea si am toate filmele pe dvd, editie de colectie chiar (in cutie care seamana cu cufarul lui harry and stuff).
dar...filmul asta m-a dezamagit. ma doare sufletul sa spun asa ceva, dar nici macar nu am plans cand a murit dumbledore. pentru ca eu nu asa vedeam scena. si pentru ca pe parcursul filmului nu am putut decat sa ma minunez de cum au hacuit cartea si cum au scos scene cheie. pe de alta parte, harry se da la o chelnerita la inceputul filmului. dude...mai bine explici faza cu inelul decat sa-l aci pe harry sa para un pustan retardat care se da la chelnerite intr-o dugheana jegoasa. nu am inteles de ce au trebuit sa arda casa lui ron, dar nu au aratat scena cu lupta de la sfarsit. sincera sa fiu, asteptam scena aia ca pe a doua venire a lui mesia. eu imi imaginam ceva fabulos, ceva care sa-ti faca pielea de gaina si sa te lasa cu gura cascata. guess again. te lasa cu gura cascata...asta da. dar nu de placere ci de uimire ca au scos-o complet. si nu, nu au aratat inmormantarea, care mie mi s-a parut una dintre cele mai emotionante scene din toate cartile. si omul ara chiar nu stie sa sarute. am vazut o groaza de pareri pozitive de la oamnei pare-se avizati. ei...poate oamenii aia nu au citit cartile. eu am fost cu o prietena care nu a apucat sa citeasca decat prima carte. si ei i s-a parut superb. daaaaar...sunt chestii pe care nu le-a inteles. which is obvious tinand cont ca scenele cu explicatii au fost scoase cu brutalitate. si abia astept sa vad ce o sa inteleaga din ultimul daca nu citeste cartile. pentru ca sunt o groaza de chestii esentiale in poveste care nu au aparut in film. acuma nu pot decat sa sper ca urmatorul va fi mai bun. daca tot fac 2 filme dintr-o carte, ar face bine sa o faca ca lumea.

dar probabil ca tot ma mai duc sa-l vad o data...ca acuma a mai crescut si harry si nu ma mai simt pedofila cand ma uit la el :D

Un comentariu:

Ana Maria spunea...

Am vazut si eu filmul si e half made, in sensul in care oamenii astia trebuiau sa mai scoata si ei niste bani... insa nu m-a impresionat, mi se pare chiar slabut fara de versiunile precedente, plictisitor pe alocuri... pacat ca se urmareste profitul sub orice forma, pt ca de multe ori acest aspect reduce calitatea!